متوقف کننده خودرو لاستیکی 45 سانتی – بسته 10 عددی

1,650,000 تومان1,810,000 تومان

کار استوپر یا متوقف کننده خودرو , بازدارنده‌ای است که در هنگام پارک ماشین از برخورد ماشین در محل پارک به دیوار و ماشین های دیگر ممانعت می کند و در واقع نگه دارنده ماشین در یک خط می باشد . کار استوپر یا متوقف کننده خودرو به پارکینگ یک هارمونی می دهد و باعث می شود که هر کس در جای پارک خود خودرو را پارک کند . در پارکینگ هایی که سه ماشین و یا دو ماشین در آن پارک می کنند همیشه این مشکل وجود داشته که بعضی‌ها در جای خود پارک  نمی کنند و موجب گردیده که بقیه در پارک نمودن خودروی خود دچار مشکل شوند و در موقع پیاده شدن از ماشین به درستی در باز نشود و یا در ماشین به در ماشین بغلی برخورد کند و به آن آسیب برساند .

وضعیتموجود

جنس : لاستیک فشرده ضد ضربه
ابعاد : ارتفاع 8 سانتی متر، عرض 12 سانتی متر، طول 45 سانتی متر
شبرنگ : لانه زنبوری 3 بعدی 3 ساله

 

تعداد 10 عدد متوقف کننده خودرو برای 5 دستگاه خودرو قابل استفاده می باشد.

اگر حوادثی که در پارکینگ ها رخ می دهند را بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که مهم ترین دلیل برخورد خودروها با دیوارها و ستون ها در پارکینگ ها، معمولا ناشی از عدم آشنایی با فضا و محدودیت آن است. دنده عقب رفتن در پارکینگ یا آشنا نبودن با محدوده جای پارک، میتواند سبب برخورد ماشین با دیوار پارکینگ شود. حال اگر موانعی در جای پارک ها تعبیه شود که مانع از پیشروی بیش از حد خودرو و در نهایت برخورد آن با دیوار شود، می تواند به شکل سازنده ای از بروز بسیاری از برخورد ها و خسارات نیز جلوگیری کند. برای حل این مشکل محصولی تحت عنوان متوقف کننده خودرو طراحی شده است. متوقف کننده خودرو (که تحت عنوان کار استاپ هم شناخته می شود) وسیله ای مستطیلی شکل یا سکو مانند است که در کف پارکینگ نصب می شود و با ایجاد مانع در برابر تایر خودرو، از برخورد آن با دیوار و دیگر موانع جلوگیری می کند.
متوقف کننده های خودرو معمولا از جنس لاستیک طبیعی SBR ساخته می شوند. این نوع از لاستیک بسیار مقاوم است و می تواند برخورد تایر خودروها را تاب بیاورد. استفاده از این نوع لاستیک در طراحی متوقف کننده های خودرو همچنین می تواند مقاومت این دسته از محصولات در برابر شرایط جوی را تا حد قابل قبولی افزایش دهد.
‫انواع استاپر پارکینگ | بنای ماندگار تولید کننده استاپر پارکینگ‬‎

توضیحات تکمیلی

پیچ و رولپلاک

بدون پیچ و رولپلاک, با پیچ و رولپلاک