فلاشینگ فلزی نما

فلاشینگ فلزی چیست؟

فلاشینگ فلزی نوعی از محصولات ساختمانی است که معمولا با استفاده از ورق های فلزی تولید می شود. فلاشینگ های نما پس از نقشه برداری از محل پروژه و ترسیم نقشه برش قطعات با استفاده از تکنولوژی لیزر CNC برشکاری شده و سپس با استفاده از عملیات خمکاری تولید می گردند.

 

فلاشینگ فلزی چه ویژگی هایی را در نمای ساختمان به ایجاد می کند؟

وظیفه اصلی فلاشینگ علاوه بر اینکه زیبایی ظاهری به نمای ساختمان می بخشد، محافظت از سطح نما و عایق کردن آن در مقابل رطوبت و نفوذ آب باران است. از دیگر ویژگی هایی که فلاشینگ می تواند در نمای ساختمان داشته باشد، فراهم آوردن امکان نورپردازی نما است. با طراحی کردن محل نصب لاینر های نوری نما در قطعات فلاشینگ، امکان نصب این لاینر ها فراهم شده و فلاشینگ وظیفه نورپردازی نما را نیز می تواند بر عهده بگیرد.

کاربرد های فلاشینگ فلزی نما چیست؟

از جمله کاربرد های فلاشینگ فلزی می توان به استفاده بعنوان درپوش قرنیز پنجره ها، دیوار تراس ها، پشت بام ها، حیاط و سایر المان های نما اشاره نمود. هماهنگی و یکدست بودن اجرای فلاشینگ در محل های ذکر شده می تواند زیبایی منحصر به فردی را در نمای ساختمان فراهم آورد.

رنگ فلاشینگ فلزی نما چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

فلاشینگ نما به دلیل تماس مستقیم به رطوبت هوا، آب باران و نور خورشید می بایست بصورت تخصصی توسط رنگ مخصوص پوشش دهی گردد تا طول عمر بالایی داشته باشد. از این رو استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک مخصوص و رنگ آمیزی قطعات بصورت دوطرفه امکان عایق بندی 100 درصد قطعات و مقاوم سازی آنها به موارد مذکور را فراهم می آورد.

خانه فروشگاهتماسارتباط با ما